Profielschets van de te beroepen Predikant

De Protestantse gemeenten van ’s-Heer Abtskerke/Sinoutskerke, Nisse en Hoedekenskerke zoeken i.v.m. het vertrek van de huidige predikant een predikant (m/v) voor o,6 f.t.e.

De drie gemeenten vinden het belangrijk dat de toekomstige predikant

zich aangesproken voelt door het beeld dat geschetst wordt in de profielschets

van onze gemeenten en affiniteit heeft met de aspecten in de hierna te noemen kerntaken.

Klik hier om de profielschets te downloaden

Profielschets Gemeente.

De dorpen, waartoe de protestantse gemeenten van ’s-Heer Abtskerke/ Sinoutskerke, Hoedekenskerke en Nisse behoren, zijn gelegen in Zeeland en wel in de ‘Zak van Zuid-Beveland’, ongeveer 10 kmten zuiden van Goes.

De Zak van Zuid-Beveland is een prachtig gebied met mooie natuur, oude binnendijken en veel fruitteelt.

De dorpen zijn onderdeel van de burgerlijke gemeente Borsele. (www.borsele.nl).

Elk dorp beschikt over een monumentale kerk

Onze gemeenten behoren tot het veelkleurig midden van de PKN.

Onze 3 gemeenten hebben in totaal ruim 400 doop-en belijdende leden, behorend tot de oudere generatie, maar er zijn ook een aantal gezinnen met kinderen.

Klik  hier om de profielschets te downloaden

profielschets predikant met logo (versie 4-5-2021)definitief.
profiel kerkelijke gemeenten met logo versie 3-6-2021